Passa al contingut principal

Anem pel bon camí!

Anem pel bon camí, tot i estar molt enfeinat, estic aconseguint entrenar uns quatre o cinc dies per setmana, estic intentant fer bici per no carregar el tendó d’aquiles, que algun dia me’l sento. La operació ja ha quedat enrere, tinc la ferida una mica dura per dins, però no molesta gens. Poc a poc també vaig perdent per, ara ja estic en 72 quilos, la veritat és que estic motivat pel que ve aquest estiu, espero no forçar massa i lesionar-me, si ho faig be no té perquè passar, és curiós, amb l’edat l’entrenament ha de ser de qualitat, fer be els estiraments, la recuperació no és la mateixa i les lesions estan a la “vuelta de la esquina”.



De moment el calendari previst és, a finals de juny anem a Jaca amb  la família, intentar coronar un parell de 3000, a finals juliol fer la sortida al Canigó i a principis de agost la serra de tramuntana, i per acabar al setembre buscar 10 dies per fer els tres mils Catalans o potser acompanyar e en Josep M. Amb bici per on sigui, això últim encara ho tinc que quadrar.