Passa al contingut principal

Apendicitis

Aquest hivern he sortit a la muntanya cada cap de setmana, treballant de guia de muntanya fent raquetes de neu, un entrenament molt suau però que ha anat molt be, també he anat sortint casi cada dilluns, dimecres i divendres, una horeta aproximadament, hi ha hagut setmanes que he sigut més estricte altres no tant, i ara des de fa dues setmanes, estic parat fins d’aquí dues setmanes, m’han operat d’apendicitis programada, ja que tenia l’apèndix inflamat i en qualsevol moment podia tenir una peritonitis.


Aquesta aturada està anant molt be per recarregar piles, parar una mica tant físicament com laboralment, el fet de quedar molt xafat fa que no pugui treballar i això està be, estic llegint molt i preparant nous reptes per aquest estiu...

Ja tinc preparada la ruta de la Serra de Tramuntana que faré a principis d’agost si tot ve be i també he preparat per sobre la ruta dels 3000s Catalans per fer a finals de setembre, també tinc preparada la llista de l’equip per la Serra de Tramuntana, la setmana vinent ja la penjaré.



En resum, de moment descansant, recuperant-me de les ferides, pensant i preparant nous reptes, ara sense apèndix no hi haurà qui em pari, jejeje, be si, la meva família! ;-) Espero que ho podré compaginar tot!