Passa al contingut principal

Il·lusions 2016

Com cada any a principis de gener m’apunto els propòsits o les il·lusions que m’agradaria complir l’any en curs, són il·lusions en forma de excursions o travesses, evidentment en tinc moltes més d’il·lusions i ara més que mai, des de que he sigut pare d’en Víctor.


Ara més que mai tinc que ser constant amb els meus entrenaments, per això he afegit un widget amb les sortides que va registrant l’aplicació strava, d’aquesta manera tinc ben registrat el que vaig fent i és una motivació extra quan decauen una mica les ganes de sortir.
De moment aquests dies estic sortint dilluns, dimecres i divendres per mantenir-me una mica en forma, sense forçar gaire.

Suposo que a mitjans d’abril m’operaran d’apendicitis, per tant, hauré d’estar unes tres - quatre setmanes sense fer gaire cosa, estarà be descansar una mica per tornar amb més força, el fet de no tenir apèndix farà que pugui anar una mica més enllà amb les meves il·lusions, ja veurem, ja no hi haurà excuses!