Passa al contingut principal

Reptes pel 2015

Com cada any, és un bon moment per fixar els nous reptes, així com els bons propòsits per aquest 2015, entre aquest últims hi ha el rebaixar a menys de 200 el meu nivell de colesterol, perdre 4-5 kg, evidentment seguir treballant en tots els meus projectes, arquitectura, muntanya i altres...
Aquest any m’he proposat uns quants reptes, alguns d’un dia, altres d’uns quants dies, alguns ja són vells d’altres anys altres són nous i altres encara han de sortir, a continuació us deixo el llistat e tots ells:
Cara Nord del Bastiments i alguna canal del Pic de la Dona.
Vallter-Pic del Dona-Bastiments amb bici i a peu.
Part del GR-92.
Ruta Bici + A peu Pedraforca-Carlit-Canigó.
Molló-Canigó-Molló corrent.
Serra Tramuntana Corrent o similar.
Cursa de muntanya que em motivi.
Fer un iglú i dormir –hi.

Ja us aniré informat del que vaig fent!!!