Passa al contingut principal

Més lesions

Falta només una setmana i apareix un petit - gran contratemps, tinc una inflamació del tendó que uneix el quàdriceps amb la ròtula, segons el doctor que m’ha visitat són deu dies de repòs i cinc prenent antiinflamatoris, de moment s’ha acabat l’entrenament i arribaré al dia 28 una mica just, espero que no sigui res i pugui sortir com està previst, en Josep Maria sortirà amb cotxe el dia 2 de setembre i ens trobarem a Chamonix el dia 5 o 6 de setembre i el dia 8 arribarà l’Andrew, si tot surt com ha de sortir el dia 12 o 13 serà el dia que tenim previst fer cim. Han de sortir be moltes coses, primer que el genoll no faci mal, després arribar sa i estalvi a Chamonix, trobar-nos els tres, que la meteo sigui bona i que físicament i psicològicament estiguem a punt per patir com mai, són uns quants factors però no té perquè anar malament.
 Avui estic a Bcn comprant quatre cosetes que feien falta per marxar i reposant tal i com ha dit el metge. Els propers dies seran de preparatius, repòs, gel al genoll,...
Ja tinc feta la llista de material i equip que m'emporto.