Passa al contingut principal

Sortint d'Imlil

19-04-2011

Imlil - Azib Likemb / 9 h - + 2200 m desnivell

Primer dia, duríssim, amb una primera pujada de 600 metres de desnivell per calentar les cames, es nota que la motxilla és lleugera. A Tachedin hem tingut una gran experiència en regatejar i coses rares que fa aquesta gent, crec que som força espavilats i ens en sortirem.

Després pujada al coll de Azib Likemb a 3555m, molt dura i amb neu al final, trobem una parella que van separats, formada per un alemany i una irlandesa, baixada fulgurant fins al vall de Azib Likemb, trobem un bon lloc per dormir al cap d’una hora d’arribar. Parlem amb l'aleman i la irlandesa tot sopant.

Ha sigut un gran dia i el lloc de acampada no l'oblidaré mai.

Pujant al Tizi n'Likemt

Pujant al Tizi n' Ouanoums
20-04-2011

Izib Likempt - Lake Ifni / 10 h  - + 1200 m desnivell)

Dia molt dur, ens hem despertat a les 7h, com cada dia; esmorzar i a caminar. Ens hem despedit dels nostres companys, la noia irlandesa i el noi alemany.

Matí molt dur, fred i tota l’estona amb moltes dunes, hem tingut que creuar, potser 20 cops el mateix riu, molts cops posant els peus dins. Hem dinat a Amsouzart, preu 25 dinars una truita i pa amb mantega, oli i molt de té.

Per la tarda hem caminat 3h més, duríssim, calor infernal i no teníem aigua fins arribar al llac d’Ifni, lloc totalment dessolat on hem trobat un home que ens ha vengut aigua i una coca-cola. El lloc és extraordinari, un lloc preciós per dormir. Millor que veure el Barça-Madrid.

Campament Azib Likemt

Amsouzart

21-04-2011

Ifni Lake - Toubkal Refuge / 7 h - + 1400m desnivell

Dia duríssim, difícil i fins i tot perillós. Comencem el dia amb un bonic despertar al llac d’Ifni, esmorzem i comencem a caminar, no sé perquè, però tots dos ens sentim cansats psicològicament, anem fent poc a poc però pujant sempre fort.

Els últims 400 m de desnivell són molt durs, sobre neu primavera amb molta pendent i a les 12 h del migdia cau una pedra, potser d’uns 30 cm de diàmetre, si ens toca ens mata, estic una mica acollonit. Sense voler ens hem ficat a la boca del llop, ens hem equivocat i hem pujat per el lloc equivocat, una canal amb molta pendent i estreta, l’Andrew és el primer cop que utlitza els grampos, Deu midó.

Al final trobem el camí correcte i arribem al coll de Tizi n'Ouanoums de 3650 m, quin descans, I feel scared. Baixada fàcil, veiem els nostres objectiu per demà, sembla fàcil, a veure que passa.

Arribem al refugi, demanem lloc i mengem una mica, m’assabento de la derrota del Barça contra el Madrid, el final de la Copa, la veritat és que no ho canvio per lo que estem vivint, és senzillament espectacular.

Per 92 Dinars + 50 Dinars + 25 Dinars, dormim, sopem i esmorzem, després de lo que hem passat em sembla molt barat. Ara descansar una mica, sopar, dormir i demà tornar-hi, doncs ja se sap, sóc un perpetum-mobile.