Passa al contingut principal

2010 - Fuerteventura

08-12-2010

Puerto de Rosario - Corralejo /9h - 34 km en línea recta)

Avui és el primer dia que camino, he sortir de Puerto de Rosario i he arribat a Corralejo, calculo que he caminat 40 quilòmetres per un terreny molt dur, primer un mal país, és a dir, tot de pedres volcàniques soltes de color negre i calentes, després per el parc natural de les Dunes de Corralejo, que com el seu nom indica són dunes de sorra molt fina que entra dins les bambes. Tinc els peus fets pols, la veritat és que no sé si podré caminar demà.

Tampoc he portat crema solar i m’he cremat, ara ja en tinc i demà serà diferent en aquest aspecte. A les 18 h he parat i ara tinc la tenda muntada al mal país de Bayoyo, ja veieu, un altre mal país.

He sopat pasta i ara ha llegir una mica i a dormir. Estem a 25 ºC, fa força calor. Be, fins demà.

Vaig a posar-me crema al peus a veure si demà puc caminar, que estan una mica encetats.

Mirant cap a Puertito de los Molinos

Bivac segón dia prop de Cotillo

10-12-2010

10h caminant, mirar kms

Avui he sortit de Cotillo a les 8 h del mati, després de dormir molt malament, mal d’esquena, m’he llevat i he començat a caminar, lo que havia de ser un dia curt s’ha convertit en un infern 10 h caminant només parant 20 minuts per fer una cola.

Al principi, després de recollir tot el campament, el cafè amb llet de rigor, he tingut de fer una parada tècnica (si, a cagar). Després he continuat caminant per la costa Oest fins Los Molinos i allà he vist que no hi havia autobús.

Després he continuat caminant fins a Antigua, creuant camps amb 5 o 6 xais morts, i després caminant 10 km per carretera. A Antigua he vist que no hi havia hotel i des d’allà he agafat un bus (gua-gua) fins a el Gran Tarajal (El gran Carajal, he preguntat al autubusero, eh? A dit) Allà tampoc hi havia hotel i he acabat agafant un taxi fins a les Playitas i ara estic en un ressort a 60 € la nit, el lloc està molt bé.

M’he banyat a la banyera i he sopat (hi ha cuina) i ara estic mirant la TV i espero dormir molt bé.

En ruta, abans d'anar a dormir, bivac a la platja

12-12-2010

8 h caminant

Avui ha sigut un dia molt dur, he començat molt be per Jandia buscant el camí per pujar al pico de la Zarza (807m), ha costat però quan l’he trobat ha sigut bufar i fer ampolles, anar pujant per un camí de Jeep, pràcticament fins a dalt, vista impressionant de 360º i una cara oest super aèria.

Després he decidit seguir caminant, he baixat a Jandia, he comprat una aigua i he agafat el bus cap al nord, però el cabron del conductor m’ha dit que ja havia arribat al meu destí i m’ha fet caminar 2 h totalment innecesaries.

Després he passat pel Barranco del Pecenescal fins al coll que dona pas a la costa Oest, però com es feia de nit l’he cagat i he intentat baixar per un barranc fins que he quedat tallat i he tingut que tornar a pujar, les he passat molt putes.

Després he trobat el camí que era molt fàcil però com s’ha fet de nit i amb el frontal anava perdent el camí, he decidit parar just a un lloc on hi ha marques del camí i és una mica pla i a sobre sento la radio (Madrid - Zaragoza i Barça - Real Sociedad).

He sopat, ara escoltar el futbol i a anar a dormir que estic cansat.